Tootsi seikluslik kodutee

Liitreaalsusmäng „Tootsi seikluslik kodutee“ viib teid Palamuse erinevatesse paikadesse, kus kohtute Oskar Lutsu poolt kuulsaks kirjutatud tegelastega. Mäng asetab teid Joosep Tootsi kingadesse, kus on ühendatud virtuaalsus ja tegelikkus.

 

Erinevate asukohtade vahel liikudes kohtute erinevate tegelastega ja lahendate ülesandeid. Mängu käigus käite pagaripoes, otsite pastoraadist kirikuõpetajat, teete kirikuaias sääreluuga pilti ja palju muud põnevat. Kõige selle käigus saate aimu, millised nägid Tootsi kooliajal välja Palamusel tänaseni säilinud hooned nii seest kui väljast. Mängu orienteeruv kestus on kuni poolteist tundi. Aga oluline pole mängus mitte ainult kiirus, vaid ka tähelepanu ja nutikus.

____________________________________

Kuidas mängida:

 

  • Mängida saab ühe seadmega kaks osalejat.
  • Mängus on kokku 10 tegevuspaika, mis asuvad üksteisest eri kaugustel. Tegevuspaikade vahelise liiklemise lihtsustamiseks on kaardil sihtpunktide aadress, kujutis ning asukoht. Kaardi ikoonile klõpsates saate jälgida enda asukohta reaalajas.
  • Igas tegevuspaigas asub mängu märk, mis seadmega skaneerides käivitab sealse tegevuse.
  • Jälgige mängu läbimiseks vajalikke juhiseid ja korraldusi. Olge liikluses tähelepanelik!

______________________________

Tasub teada:

 

  • Mängimiseks vajalike nutiseadmete nõudeid küsige muuseumist.
  • Skaneerige mängu märgid piisavalt lähedalt. Märkide tuvastamine võib seadmetes võtta erinevalt aega.
  • Kui jääte mängimisel hätta, kasutage abimenüü õlekõrsi.
  • Ärge sulgege mängimise ajal mängu! Teiste rakenduste kasutamine on lubatud ainult siis, kui mäng kogu aeg taustal töötab. Kui mäng sulgub, peate uuesti alustama ja lunastama uue pääsme.
  • Mäng kasutab paljusid seadme erinevaid andureid (GPS, kaamera, kompass), mistõttu kulub mängides küllaltki palju akut. Soovitame mängu alustada võimalikult täis akudega.
  • Soovituslik miinimummäär on vähemalt 70% aku mahust. Mängu toetavad telefonimargid leiad siit. 

 

Mäng algab Palamuse muuseumist!

 

Broneeri mäng Lisateenustes

Broneeri mäng IV-VI KLASSILE

Related posts

Giidituur “Õuduste öö Palamuse muuseumis”

Harukordne võimalus osaleda 14. novembril giidituuril- Õuduste öö muuseumis Palamuse muuseum, ainus kihelkonnakooli vaimu kandev paik, hoiab endas midagi enamat kui vanu koolilugusid. Poiste magamistoas rändab öösiti kodukäija, kelle jäine vari vilksatab akna taga ja kes sosistab kaotatud hingedest. Sammaldunud seinad mäletavad paharettide patte ja reetlikke samme, mis vaevatud köstrile ööde pimeduses ette kantakse. Olgu

Näitus <br> “NAIST <12> MAJA “

Avamine 12. novembril 2024 kell 17 Näituse idee, koostamise ja eksponeerimisega  julgustame inimesi talletama Palamusega seotud lugusid. Näitusele on kogutud erinevas vanuses ja taustaga inimeste mälestusi ja lugusid Palamusest. 12 naist ja 12 hoonet, mis on olulised Palamusele – lood elust enesest nende silmade ja mälestuste läbi. Kuulda saab lugusid esimesest suudlusest Goldbergi villa trepil