Tootsi seikluslik kodutee

Liitreaalsusmäng „Tootsi seikluslik kodutee“ viib teid Palamuse erinevatesse paikadesse, kus kohtute Oskar Lutsu poolt kuulsaks kirjutatud tegelastega. Mäng asetab teid Joosep Tootsi kingadesse, kus on ühendatud virtuaalsus ja tegelikkus.

 

Erinevate asukohtade vahel liikudes kohtute erinevate tegelastega ja lahendate ülesandeid. Mängu käigus käite pagaripoes, otsite pastoraadist kirikuõpetajat, teete kirikuaias sääreluuga pilti ja palju muud põnevat. Kõige selle käigus saate aimu, millised nägid Tootsi kooliajal välja Palamusel tänaseni säilinud hooned nii seest kui väljast. Mängu orienteeruv kestus on kuni poolteist tundi. Aga oluline pole mängus mitte ainult kiirus, vaid ka tähelepanu ja nutikus.

____________________________________

Kuidas mängida:

 

  • Mängida saab ühe seadmega kaks osalejat.
  • Mängus on kokku 10 tegevuspaika, mis asuvad üksteisest eri kaugustel. Tegevuspaikade vahelise liiklemise lihtsustamiseks on kaardil sihtpunktide aadress, kujutis ning asukoht. Kaardi ikoonile klõpsates saate jälgida enda asukohta reaalajas.
  • Igas tegevuspaigas asub mängu märk, mis seadmega skaneerides käivitab sealse tegevuse.
  • Jälgige mängu läbimiseks vajalikke juhiseid ja korraldusi. Olge liikluses tähelepanelik!

______________________________

Tasub teada:

 

  • Mängimiseks vajalike nutiseadmete nõudeid küsige muuseumist.
  • Skaneerige mängu märgid piisavalt lähedalt. Märkide tuvastamine võib seadmetes võtta erinevalt aega.
  • Kui jääte mängimisel hätta, kasutage abimenüü õlekõrsi.
  • Ärge sulgege mängimise ajal mängu! Teiste rakenduste kasutamine on lubatud ainult siis, kui mäng kogu aeg taustal töötab. Kui mäng sulgub, peate uuesti alustama ja lunastama uue pääsme.
  • Mäng kasutab paljusid seadme erinevaid andureid (GPS, kaamera, kompass), mistõttu kulub mängides küllaltki palju akut. Soovitame mängu alustada võimalikult täis akudega.
  • Soovituslik miinimummäär on vähemalt 70% aku mahust. Mängu toetavad telefonimargid leiad siit. 

 

Mäng algab Palamuse muuseumist!

 

Broneeri mäng Lisateenustes

Broneeri mäng IV-VI KLASSILE

Related posts

Eesti Kirjanduse Päev

30.01.2025 kell 18.00 tähistame Palamuse muuseumis Eesti Kirjanduse Päeva, külas on kirjanik Mihkel Raud! Eesti kirjanduse päeva tähistatakse 30. jaanuaril , mis on A. H. Tammsaare sünnipäev, alates 2023. aastast. Selle päevaga soovitakse väärtustada kirjanduse tüvitekste ning pöörata ka tähelepanu tänapäeva kirjandusele ja ühtlasi ka kirjaniku rollile ühiskonnas ja Eesti kultuuris. Palamuse muuseumis kohtume kirjanik

Tulmenäitus 2025

Näituse avamine on 7. jaanuaril kell 15 Palamuse O. Lutsu Kihelkonnakoolimuuseumi tulmenäitus on koostatud 2024. aastal muuseumile annetusi teinud inimeste ja asutuste materjalidest. Kokku kingiti muuseumile 184 ajaloolist eset. Näitusel eksponeeritud esemed, fotod ja arhiivimaterjal tutvustavad Eesti haridus- ja kultuuripärandit läbi Oskar Lutsu „Kevade“. Tutvuda saab Eesti mängufilmiklassika loomise lugudega ning leida fotodelt kodupaiga

Giidituur “Õuduste öö Palamuse muuseumis”

Harukordne võimalus osaleda 14. novembril giidituuril- Õuduste öö muuseumis Palamuse muuseum, ainus kihelkonnakooli vaimu kandev paik, hoiab endas midagi enamat kui vanu koolilugusid. Poiste magamistoas rändab öösiti kodukäija, kelle jäine vari vilksatab akna taga ja kes sosistab kaotatud hingedest. Sammaldunud seinad mäletavad paharettide patte ja reetlikke samme, mis vaevatud köstrile ööde pimeduses ette kantakse. Olgu